משלוחים

מהי מדיניות המשלוחים?

  1. משלוח רגיל(14 ימי עסקים) לנקודת איסוף – עלינו (חינם).
  2. משלוח לבית הלקוח(10 ימי עסקים) – 20₪
  3. בקניה מעל 300₪ משלוח מהיר( 7 ימי עסקים) לבית הלקוח – חינם! 
  4. משלוח ״אקספרס״ לבית הלקוח עד 5 ימי עסקים – 35₪

מהם זמני האספקה?

משלוח רגיל לנקודת איסוף עד 14 ימי עסקים*.
משלוח מהיר לבית הלקוח עד 10 ימי עסקים*.
משלוח מהיר בקניה מעל 300₪ עד 7 ימי עסקים*.
משלוח ״אקספקס״ עד 5 ימי עסקים*

 

*יום עסקים-שעות פעילות צוות האתר 9:00-16:00
בימים א׳ – ה׳. לא כולל ערבי חג, חגים ושבתות.

 

נק׳ איסוף בלינק: https://chita-il.com/run10/map_public.html

 

מעקב אחר משלוח בלינק:
https://www.cheetahdelivery.co.il/crm/?component=packages&sub=login

המשלוח מתעכב מה לעשות?

אנו עובדים עם חברת המשלוחים ״Cheetah Delivery״,
ניתן להתעדכן בלינק הבא בדבר בסטטוס אספקת המוצר:
https://www.cheetahdelivery.co.il/crm/?component=packages&sub=login

לנקודות האיסוף בדבר המשלוח בלינק הבא:
https://chita-il.com/run10/map_public.html

 

במידה וישנו עיכוב אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם שירות הלקוחות של צ׳יטה:
מעקב משלוח
073-2171717

 

*אם לא קיבלתם מענה מספק, צרו איתנו קשר במספר- 052-7748838 או במייל [email protected]
ואנו נטפל בנושא.

האם יש אפשרות לעקוב אחר המשלוח?

בוודאי. במידה ויש מס מעקב ניתן להזינו בקישור הבא – https://home-pro.co.il/order-tracking/

 

או בלינק הבא:
https://www.cheetahdelivery.co.il/crm/?component=packages&sub=login

או ליצור קשר עם שירות הלקוחות של צ׳יטה:
מעקב משלוח
073-2171717

האם יש תוספת תשלום לאזורי הערבה, מצפה רמון ואילת?

לא.
אנו עובדים עם חברת השליחויות צ׳יטה וניתן להתעדכן דרך הלינק הבא לנק׳ איסוף הקרובה לכתובת שהוזנה בהזדמנתכם:
https://chita-il.com/run10/map_public.html

תשלומים

מדיניות תשלומים למשלמים בכרטיס אשראי באתר

ניתן לשלם עד 12 תשלומים

אילו דרכים נוספות יש לתשלום?

ניתן לשלם באמצעות:

  • תשלום בביט.
  • אפל-פיי.
  • גוגל-פיי.

 

להעברה בנקאית
נא ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון – 052-7748838 או במייל [email protected]

אחריות

מה תוקף האחריות שיש למוצרים באתר?

ניתן לראות בתחתית דף המוצר-פירוט המוצר, את תוקף האחריות הייחודי לו.

בנוסף ניתן לראות את האחריות למוצר שלכם על גבי המארז עצמו.

חשוב לשמור את ההזמנה-קבלה אשר מהווה אסמכתא לאחריות

 

 

*אחריות לא תחול כאשר:
• פגם הנגרם כתוצאה ממכה, שבר והתקנה לקויה. • שימוש בחומרי ניקוי מזיקים.
• האחריות תחול רק על אי תקינות המוצר עצמו. לניקיון כללי יש להשתמש במטלית רכה ומי סבון. לחלק מהמוצרים
אסור להשתמש באקונומיקה, חול ניקוי, חומצה, צמר פלדה וסקוטש – שימוש בחומרים אלה יפגע בציפוי המוצר.

איך לממש את האחריות?

יצורים קשר עם שירות הלקוחות שלנו:

בטלפון – 052-7748838

במייל –  [email protected] או בהודעה בתיבת הפניות בחלק התחתון של האתר.

 

* אנא ודאו את מס ההזמנה והקבלה לצורך יעילות השירות.

הזמנות שלי

איך אוכל לדעת מה מצב ההזמנה שלי?

ניתן לחזור לאישור הזמנה אשר נשלח אליכם במייל בו מצוינים ימי האספקה. או לחילופין לבדוק בלינק הבא את מצב ההזמנה:
https://home-pro.co.il/order-tracking/

ולהיעזר בלינק של חברת השליחויות צ׳יטה בדבר המשלוח שלכם:
https://www.cheetahdelivery.co.il/crm/?component=packages&sub=login

חשוב לזכור, ימי אספקה לא כוללים שישי שבת, ערבי חג וחג. ברגע שההזמנה בדרך, אתם תקבלו סמס. מבטיחים לעדכן מהר ככל האפשר.

מה לעשות אם מוצר שנקנה באתר הגיע פגום?

יוצרים קשר עם שירות הלקוחות שלנו:

בטלפון – 052-7748838

במייל – [email protected] או בהודעה בתיבת הפניות בחלק התחתון של האתר.

 

*אנא ודאו את מס ההזמנה והקבלה של המוצר לצורך ייעול ההליך.

ביטולים והחזרות

תוך כמה זמן ניתן להחזיר/להחליף מוצרים שניקנו באתר?

החזרת/החלפת מוצרים שנקנו באתר זהה לחוקי החלפת/החזרת מוצרים שנקנו בחנות פיזית, עד 14 יום למוצר באריזה מקורית סגורה ובהתאם לחוק הגנת הצרכן – עסקת מכר מרחוק.

 

בכל מקרה של החלפה/החזרה צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו 052-7748838

ואנחנו כבר נדאג למצוא פיתרון יחד 🙂

האם ניתן לבטל רק חלק מהזמנה באתר?

כמובן, יוצרים קשר עם שירות הלקוחות שלנו:

בטלפון – 052-7748838

במייל – [email protected] או בהודעה בתיבת הפניות בחלק התחתון של האתר.

 

*אנא ודאו את מס ההזמנה והקבלה של המוצר לצורך ייעול ההליך.

שירות לקוחות

מה הן שעות פעילות שירות הלקוחות?

ימי עסקים א’- ה’, משעה 09:00 בבוקר ועד השעה 15:00 בצהריים.

*ללא שבתות, חגים וערבי חג

איך יוצרים קשר?

למשרדים – 04-6485070

לשירות הלקוחות – 052-7748838

במייל – [email protected] או בהודעה בתיבת הפניות בחלק התחתון של האתר.